Kroppsfixering på hög nivå!!

Halloj
Ligger återigen i sängen och försöker vara trött - hopplöst när man vänt på dygnet. I morgon ska vi i alla fall göra ett försök att gå upp tidigt och ta oss till simhallen, måste ju komma igång nu.
Fantiserar i mitt huvud hur jag hittar motivationen att träna och äta rätt och hur lycklig jag sedan kommer att bli när jag ser resultat. Jag har ingen målvikt eller liknande, har inte vägt mig sedan hälsokontrollen i ettan på gymnasiet tror jag. Jag litar på att när jag känner mig bekväm "i kroppen" så har jag nått mitt mål. Rätt eller fel?
Sjukt hur kroppsfixerad man kan vara, men är man inte nöjd får man se till att bli det - träna eller lev med det!

Lägger upp lite bilder som jag hittade, gömda och glömda, på ipaden... Bara för att...!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0