Kalas

Igår var det kalas här hemma eftersom jag fyllt år. Släkt och vänner var här från förmiddagen till sena natten och gjorde dagen oförglömlig. Trött och lycklig somnade jag igår och vaknade till ett vackert vinterland. Städade det sista från lördagen och tog en härlig promenad till Lillsjön och tillbaka med min kärlek.

Har haft en så underbar helg, den bästa på länge!!

Gjorde ett litet kollage av några bilder från igår - allihopa på mig och Jenna

Är så otroligt tacksam för att jag har så fin släkt och så fina vänner, och att så många kom och firade mig. Tack allihopa!

 



Kommentarer
Jenna

Hemska bilder på mig.. Tack för en mysig dag/kväll/morgon! Love you to sweetie!

2012-01-24 @ 00:20:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0