Pigg fasad

God morgon
Idag tar jag mig i kragen och går till jobbet, låg ju sjuk igår men mår lite bättre idag. Ska fylla på mitt apotek i handväskan med Alvedon och Ipren så kommer dagen gå jättebra.
Tröttsamt att aldrig bli helt frisk från förkylningar och dylikt!! En kompis lurade mig att hon fått dubbelsidig lunginflammation och det skulle inte förvåna mig om det stämde.. Så galet är det! Detta snörvlande och pillerätande har pågått sedan långt innan jul, men det har dalat och stigit. Usch! Hur blir man frisk egentligen?

Nog med klagande!
Mot jobbet, har med mig lite saker som barnen kommer bli glada över så nu måste jag skynda mig.
Kram, ha en bra dag!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0