Nya och gamla vanor

Under tonåren gick jag ofta i klackskor, till vardags och absolut till fest. Fötterna värkte jämt och ständigt och formades efter de trånga skor som ofta användes... På dansgolvet kändes det så rätt att dansa i höga skor, minst tolv cm skulle det vara, annars kändes det löjligt.
Sedan hände något.... jag blev mer och mer bekväm av mig och slutade nästan helt att använda klackskor till vardags. Synd!
Men i år har jag lovat mig själv att skärpa till mig gällande den saken! Från och med i vår ska jag börja bära klackskor MYCKET oftare. Bara för att det är så snyggt och för att jag känner mig mycket kvinnligare så.
Hittade passande nog ett par snygga pumps på REA igår...
Färgen är lite mörkare än på bilden och klacken är ungefär 12 cm... Skorna kommer från Belle Women.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0