God morgon

God morgon på er!!
Och god morgon Feber, som under natten entrade vårt hem.
Var hos naprapaten igår för min rygg. Ser ut att behöva gå ett par gånger till för att få ordning på allt. Förutom att jag är sne, har benlängdsskillnad och sjukt stel så har jag ju faktiskt väldigt ont i den också. Så nu måste jag ta tag i detta och se till att ryggen blir bra. Fick prova massa saker igår. Allt från akupunktur till tryckvågsbehandling (tror jag det hette), som gjorde jätteont. Usch!
Hur som helst!!
Off to work! Jobbar sent ikväll, men ser faktiskt fram emot en arbetsdag fylld med bus och skratt.
Kram
/Mandy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0