Drömmorgon!

Igår kväll åkte vi i snökaoset, 50km/h på motorvägen, till Roslagen. Visst har vi snö i Kungsängen, men inte som här.
Började morgonen med en varm och skön dusch och efter det en promenad med hunden Harry. Passade också på att skotta snö eftersom jag nästan inte rört en snöskyffel i år, det hör faktiskt till vintern.

Just nu sitter jag vid fönstret med Harry och har ätit klart frukosten. Det här är en morgon lik en saga. Vi sitter tillsammans och blickar ut över vinterlandet utanför, där går sex rådjur och skrapar fram fågelfrön och i buskarna bredvid sitter talgoxar, hackspettar, koltrastar och blåmesar m.m.
Här kan jag sitta hela dagen, så mycket uppskattar jag naturens skådespel!

Ikväll ska vi se Henrik Fexeus föreställning "I ditt huvud". Något jag sett fram emot länge!
Ha en härlig vinterhelg allihopa!
/Mandy

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0