Champagne-flickan

 

 

 

 

 

God morgon!
Ligger just nu i sängen, nyvaken, utvilad och lycklig.
Inlindad i de vita fluffiga hotellakanen blickar jag ut över en vacker morgonhimmel och lyssnar till ljudet av en älskvärd verklig dröms andetag.
Är så harmonisk just nu! Och tacksam för att mitt liv är fyllt av underbara människor, som varje dag gör mig lycklig.
Gårdagens fyrarätters var toppen, och efteråt var jag verkligen supermätt.
Idag blir det nog en vända ner till spat igen och kanske lite mer champagne innan det är dags att checka ut.
Gårdagens outfit:
Klänning: Vila
Kavaj: Tiger of Sweden
Skor: Belle Women
Btw! Bloggen strular, det är därför texten kommer sist... Hoppas att det funkar bättre snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0