Candy

Godmorgon
Letade fram sprayflaskan i morse eftersom jag tänkte att frisyren skulle hålla längre än till bussen. Använder aldrig spray eller hårprodukter men idag slog jag på stort och hällde i produkt efter produkt... så nu luktar jag godis (eftersom produkterna gör det).

Idag har jag bestämt mig för att bli av med förkylningen, vet inte hur men nu får det vara nog. Att känna sig febrig, orkeslös, snorig och huvudvärk på detta är inte ok... speciellt inte om man är inne på tredje veckan.
Hör från alla håll att folk är sjuka nu, är det influensan som härjar eller?

Ha en toppendag allihopa, oh TVÄTTA händerna och är mycket vitaminer (eller vad man ska göra) så ni håller er borta från förkylningar och dylikt.
Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0