Uppförsbacke

Den här dagen vill jag reklamera!
 
Vaknade med huvudvärkt och efter det har allt fortsatt åt det hållet. Skit.
På torsdag är det tenta och pluggandet just nu går inte alls bra, ingenting fastnar och jag tycks ha tappat och glömt allt om fungerande studieteknik.
Hittills har jag klarat alla tentor, så att kugga EN vore väll inte hela världen... Men ändå knäcker det mig att jobba i världens brantaste uppförsbacke. Jag vill kunna och förstå - men det går INTE!
 
Jag måste ha tappat min krigarmotivation någonstan. Hur får man tag på en ny?
 

Dessutom krånglar bloggportalen otroligt mycket just nu...därför blir bilden helt felvänd!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0