Nominerad till: Årets år!!

Jag längtar såå till 2013!
Jag har nog aldrig längtat så tidigt efter sommaren som jag gör nu.
Inget är planerat, ingen utlandsresa, ingen vandring, inget jobb/plugg - bara sommar!
Jag hoppas att den blir varm och solig såklart, men bara den blir lång är jag glad!
Jag gillar vintern, så det är inte den det är fel på - det är ledigheten jag vill åt!

2013 gör mig så förväntansfull och ivrig! Det är "händelsernas år" tror jag. Fler och fler roliga saker poppar upp hela tiden!

Träningen har tyvärr legat på is några veckor pga olika anledningar, men nu börjar jag kunna röra på mig igen och det betyder - ny energi och snyggare kropp! Beach 2013 kommer bli bra (allt kan bli bättre än förra sommarens "kurvor", usch!).



2013 kommer bli årets år, det bästa av det bästa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0