Lucia-boost & oslagbara barn

Många av er vet nog redan att jag arbetade på förskola innan jag började plugga på KI.
Under tiden jag arbetade med barn lärde jag mig otroligt mycket och utvecklades enormt som person.
Min förra arbetsplats betyder såå mycket för mig - och barnen likaså.

Idag är det tentadags, men innan jag åkte till pendeln imorse tog jag vägen förbi förskolan för att se barnen gå luciatåg.
De var superduktiga, och även om jag inte är förälder själv så blev jag säkert minst lika rörd som barnens egna.

Bra start på dagen måste jag säga - nu har jag fått min lucia-boost för i år.



Kommentarer
Kussen E

Vilka duktiga små kottar! Härligt med en bra och glad start på dagen!

2012-12-13 @ 16:50:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0