Hej mitt vinterland

Jag ber om ursäkt för att jag bloggat så lite den senare tiden. Från och med nu ska jag bättra mig!

Idag är det snöstorm, som många av er säkert märkt. Jag är en av dom som kan stanna hemma och plugga, vilket är skönt.

Jag är egentligen en väldigt ordningsam person, men ändå gillar jag kaos, typ snökaos - som många beskriver dagens väder som. Det är ju lite kul och spännande när det inte är helt som vanligt, förstår ni hur jag menar? När allt som händer är lite galet på något vis...

Däremot är det ju trist med alla förseningar och olyckor, men det är inget att bli arg för - plogbilarna/-traktorerna går varma och bilisterna får helt enkelt sänka farten och hålla bättre avstånd. Och så var det med det - PUNKT!

Ikväll ska vi på glöggkväll hos några vänner, ser verkligen fram emot det!
Kanske lägger upp en bild på kvällens outfit senare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0