"Dommarn!"

Har varit hemma större delen av dagen och tagit det lugnt, med undantag av en sväng till bolaget och bio i Kista. Konstaterade att Kungsängens systembolag slutat sälja en av mina favorit-champagner vilket är supertrist!


Såg The Hobbit i Kista, 3D såklart. Det är inte helt självklart att 3D funkar för mig eftersom jag inte har någon samsyn på ögonen, dvs - jag tittar med ett öga åt gången. Har alltid gjort det och eftersom jag kan växla mellan ögonen märker jag inte av det - mer än att djupseendet inte funkar helt alla gånger. Ibland när jag ska hälla dricka i ett glas kan jag hälla utanför, fast jag tror att jag kommer hälla i glaset. Helknäppt!

Hur som helst....
Har min nya skjorta på mig idag, gillar den jättemycket. Men den gav mig också ett nytt smeknamn - "dommarn"!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0