Årets julklapp?

För några veckor sedan när jag och en vän besökte NKs avdelning med jackor och skidkläder, bland annat, såg vi någon märklig kjol i samma material som ett par skitbyxor eller vinterjacka - som en termokjol. Vi båda stod en stund och funderade om detta var en produkt för fåfänga som vägrade ha termobyxor.

Hur i hela värden skulle man bära upp en termokjol snyggt? Inte med strumpbyxor antar jag.... Haha

Men nu de senaste dagarna har jag sett många på pendeltågsperrongerna med just termokjolar - ovanpå de vanliga byxorna, såklart!!
Kjolarna har dragkedja på sidan vilket gör dom enkla och smidiga att ta av och på lätt - och helt ärligt ser det riktigt varmt och skönt ut!

Kan det vara årets julklapp tro?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0