Stadsliv

Hej hej
Hunden Harry och jag tog pendeln in till stan och träffade en vän som jag lärde känna på gymnasiet. Vi hittade varandra direkt när vi började och efter det har vi hunnit göra mycket tillsammans.
Vi brukar alltid gå en sväng på NK så efter en fika på Cofi på Birger Jarlsgatan gjorde vi det även denna gång. Harry är inte så van att vara i stan så han blev lite stressad först. Men efter att ha bajsat i Kungsträdgården och gått runt en stund så började han slappna av. Men bäst trivdes han inne på NK och i Sturegallerian, där var det lugnt och skönt.

Vi hann inte mer än komma hem innan det var dags att byta om för en PW med en väninna, som också bor här i Kungsängen. Det spöregnade på oss sista biten så både Harry och jag tog en varm dusch när vi kom hem sen.
Nu ligger vi båda under varsin filt i soffan och tittar på Room Service med tända ljus runt om. MYS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0