Mål?

Godmorgon
Är hemma i Kungsängen för andra natten i rad. När man har varit borta hela sommaren känns det nästan konstigt att komma hem, fast den känslan försvinner fort!
Tvätthögen hade inte slutat växa men nu efter 5-6 maskiner är allt borta utom något 30-plagg. Det är alltid dom som ställer till det, eller hur?

Var ute på en promenad med en vän igår. Vi kom överens om att peppa varandra ordentligt nu så vi kommer igång med träningen, igen.
Jag är absolut inte överviktig, men definitivt otränad. Och det märks på min stackars rygg som blivit alldeles svankig och öm, och dessutom känns det ju att man inte är lika "tight" som tidigare.
Har bara mig själv att skylla på, men nu ska jag i alla fall komma igång.
Så efter promenaden igår övade jag lite lyft-tekniker, eftersom ALLT gör ont i min rygg tills jag gör exakt rätt. Jag har inget viktmässigt mål, det har jag aldrig haft. Jag äger inte ens en våg!
Men när kroppen är stark och känns hälsosam, och när jag tittar mig i spegeln och är nöjd med resultatet, DÅ är jag nog nöjd.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0