Inredning

Jag fullkomligt älskar att köpa inredning till hemmet! Mest av allt gillar jag plädar, kuddar och ljus! Med dessa verktyg kan man förvandla ett rum från mysfaktor noll till hundra på en gång. Ljus passar till ALLA stilar. Två inredningsstilar som jag gillar, och gärna mixar lite, är new england style och marin inredning.
Hur som helst har jag precis lagt vantarna på två nya blockljus, som dessutom är väldigt speciella.
Dom heter GloLite och det udda och speciella med dessa är stearinet, om jag inte minns fel. Det är nämligen så att när man tänder ljusen så lyser hela ljuset upp, inte bara där veken tänds, utan HELA. Superfint vad jag förstår.
Dom är rätt dyra men ska ha lång brinn-tid. Visar er bild på mina när jag kommit på vart i hemmet jag vill ha dom, tills vidare får ni se två bilder jag lånat från nätet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0