Härlig eftermiddag!

Efter att jag registrerat mig på skolan tog jag pendeln till centralen och gick en sväng på stan! Shoppade lite som kontrast efter min sjuka nervositet på förmiddagen (visar kläderna i morgon).

Det finns ju alltid en anledning till shopping, eller hur ? ;)

När jag kom hem kraschade jag på soffan en stund innan jag åkte och handlade. Sen kom en vän över på fika en lååång stund och vi hade otroligt mycket att prata om, som vanligt. Jag har verkligen helt fantastiska vänner. <3

Fick en supersnygg bukett blommor av henne också. Verkligen speciella blommor, men sjukt fina. Måste köpa sånna oftare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0