Försov mig!!!!

Hej hej
Skulle iväg tidigt i morse på ett ärende och hade därför ställt klockan på 05.30. Jag skulle ta bilen hemifrån 06.30 men vaknade av mig själv och anade genast att något var fel. Kollade klockan och såg då att den var 06.15 !!!!!!!!
Jag hade försovit mig, grovt! Jag försover mig aldrig, ALDRIG, men nu hade jag bara EN KVART på mig att bli klar!

Jag går gärna upp tidigt bara för att ha MIN tid på morgonen, jag vill duscha, fixa mig, klä på mig och äta frukost i lugn och ro.
Men i morse fick jag bara slänga på mig kläderna, rafsa till håret och dra på mascaran, fort fort!
Frukosten skippade jag men kom ändå iväg fem minuter senare än jag tänkt, helt okej ändå för att vara en första gångens "försovare"... Typ...Haha

Nu är jag hemma igen men ska iväg lite senare till Dermisensual på Birger Jarlsgatan och färga ögonbrynen och fransarna. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0