Superkväll

Hej

Det blev en sen kväll på Garbo igår med härliga vänner och mycket skratt och dans. Hade verkligen jättekul även om jag blev lite förvånad (igen) över hur ohyfsade människor kan vara när man är ute.
Killar från höger och vänster kom och grabbade tag i min rumpa och en annan kom och klämde på mina armar och sa "Du ser stark ut!"..... En annan började prata men glömde meningen efter vad jag hade svarat honom... Att folk är fulla kan jag ta, men inte att man tar sig friheten att tafsa!! PUNKT!


Hur som.... Vaknade redan sju, vilket innebär att jag sovit 4 h bara. Men jag är superpigg och glad ändå!


Bilder från i morse, någon smygfotade mig i morse innan jag gått upp....
Plus några bilder från igår.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0