Succe eller platt fall?

Hej på er! Hur är der med er?
Som ni märkt har jag inte skrivit på ett tag, det har inte blivit så bara.
Tiden har rullat på så fort och livet formas och går åt riktningar som jag kanske inte trodde tidigare. Det känns som om detta år har gått superfort och varit enormt händelserikt hittills. Och jag vet att det kommer fortsätta så!
Jag och pojkvännen har ju flyttat och bor numera i Kungsängen. Vi trivs superbra här och jag jobbar på en förskola i närheten. Dagarna går och drömmar som jag inte vågat ta tag i kanske kommer att förverkligas tidigare än trott. Men...vägen dit är väldigt lång men jag har bestämt mig för att ge ALLT, verkligen ge JÄRNET!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0