JOIN THE NAVY!

Hej på er!
Idag slutade jag jobba klockan fyra och efter det har jag tömt diskmaskinen och laddat den på nytt, tömt tvättmaskinen och laddat torktumlaren plus en ny tvätt och dessutom damsugit. Har även suttit och planerat för kommande veckors jobb osv. Så nu tänker jag ta det lite lugnt innan jag börjar med maten. Ofta kommer jag hem före min pojkvän och då sätter jag på tv'n eller drar igång lite musik, bara för att ha lite ljud i bakgrunden. Men idag lät jag bli med det och nu är allt tyst. Det enda som hörs är tvättmaskinens och torktumlarens dova ljud. Det är faktiskt ganska skönt!
Så nu när jag har tankarna fria börjar jag fundera på tavlor och annat smått och gott som vi inte fått upp än här hemma. Som exempel så har vi en sån där vit bokhylla som man lutar mot väggen i en lite trappformad design. Men än så länge vet vi inte riktigt vad vi ska ha i den. Foton? Små prydnadssaker? Vi har även en tavla kvar att sätta upp. Men vi vill gära ha två till i samma stil, frågan är vart man hittar dem?
Har ni nått tips?
Så här ser tavlan ut! Gillar den verkligen!
*
*
*
*
/Mandy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0