Värmen kom tillbaka idag

Hej hej
Hoppas ni haft en bra helg.
Jag skulle ha gått ut i fredags men tappade orken och åkte hem.  Är alltid supertrött på fredagar efter en arbetsvecka. Igår, lördag, tog jag det bara lugnt och idag har jag haft en vän här. Vi gick på en prommenad i det vackra höstvädret och sedan fickade vi och babblade i timmar.
Det har verkligen varit en fin dag. Solen värmde och termometern visade nog 11 grader, så varmt har vi inte haft det på länge känns det som.
Efter tre kom mamma och pappa på besök och åt middag. Hunden Harry var med och skenade runt i lägenheten som en dåre. Har längtat efter honom... Det är nog bra för själen att ha djur omkring sig tror jag. :)
*
*
*
Bilder från Lillsjötoppen, som ligger några stigar bort från vår lägenhet...
/Mandy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0