Ooh I'm stuck!

Hej hej, allt bra?
Jag sitter just nu och kör låten "Lost and Found" av Katie Herzig på repeat. Är helt fast och uppslukad av den. Blir så exalterad och kär att jag vill tatuera in låttiteln i pannan typ.
*
*
*
Hur som helst är jag på ett alldeles strålande humör. Full av energi och lycka. Inte av någon speciell anledning egentligen...  :)
Om man tänker på alla saker som gör en glad och lycklig så är det svårt att inte bli det. Testa själv! Tänkt på massa saker som gör dig på bra humör!
En bild från i somras när jag och pojkvännen vandrade ett par dagar.
Denna bild gör mig glad och lycklig - det var en fantastisk upplevelse.
*
*
*
/Mandy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0