Nya uppdrag i ny mössa?

Hej hej
Idag är jag sjuuuukt trött. Sov inte så bra idag plus att jobbdagen varit rätt intensiv idag. Men rolig!
Har fått nya uppdrag på jobbet som kommer bli både spännande, roliga och säkert tuffa ibland. Lite utav en utmaning på högsta allvar.
Efter jobbet åkte jag till Norrtälje för att träffa Jenna och gå på marknad. Köpte faktiskt en svart pälsmössa, men såhär i efterhand känner jag faktiskt att jag borde ha frågat mer om vart den kommer ifrån. Tänkt om djuret som satte livet till för den där mössan blev plågad till döds... Usch... hela pannan rynkar sig när jag tänker på det. Jag älskar djur och har faktiskt ganska starka åsikter gällande djurens liv. Men just nu känner jag att det var lite fel att köpa mössan utan att veta något om tillverkningen av den. Dumma mig, nej fy vad jag ångrar mitt köp nu!! Det sjuka är ju att jag kommer "glömma bort" detta när vintern kommer och använda den ändå. Ibland är jag riktigt dum!
*
*
*
För att byta ämne så kan jag även berätta att jag träffade massa bekanta och gamla vänner på marknaden. Även en gammal favoritlärare. Det var kul! Gick förbi moderaternas lilla tält och pratade med Hamed Abassi som kandiderade till kommunfullmäktige för något år sedan. Det var roligt att småprata lite med honom, det var så länge sedan.
*
*
*
/Mandy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0