Ledig på jobbet men jobbar i hemmet

Hej hej Idag är jag på väldigt bra humör, trots att jag sovit fruktansvärt dåligt även denna natt. Vet inte varför men två nätter i rad har jag sovit värdelöst. Kanske äter jag middag för sent så att energin liksom kommer för sent? Funkar det så? Hur som helst, jobbdagen har varit väldigt bra. Har haft mycket roligt med barnen på förskolan och de har varit så duktiga och busiga. Däremot blev jag inte lika glad av att komma hem eftersom jag bestämt att det var städdags, plus att jag hade tusen papper att sortera upp i pärmar. Dessutom behövde jag även ringa massa samtal bla till posten, vårdguiden, banken osv. Av alla samtal jag ringde så svarade bara två. KUL! Kom just nu precis på att jag borde lägga i en omgång tvätt i maskinen också... Även om det låter hemskt så måste jag säga att jag faktiskt kunde slappna av mer på jobbet än vad jag kan göra nu när jag är hemma. Jahapp.. nu har jag inte TID att skriva mer... måste arbeta... ;)
Snodde bilden från google.
Den stämmer rätt bra in på mig just nu!
/Mandy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0