Kvinnlig och manlig?

Halloj
Slänger upp ett kort inlägg!
Sitter just nu i bilen på väg till Grisslehamn, tar en trip till Åland och tillbaka så här på söndagsförmiddagen.
Helgen har varit bra så här långt, igår bytte jag och pappa däck på en av bilarna och på ena släpkärran. Jag tvättade sedan bilen och tvättade sommardäcken. Därefter åkte vi hem och tillsammans med mamma sydde vi ett överdrag till en bänkmadrass (visar bild sen). Hur som helst tog det väldigt lång tid men vi var noga.

Jag tycker faktiskt det är viktigt att kunna byta däck och kunna sy och ser det inte som manligt eller kvinnligt. För alla som har körkort eller bär kläder eller har tyg i hemmet är det ju faktiskt nödvändigt att kunna!!

Ha en fortsatt bra helg!
Kram /Mandy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0