Det får tydligen inte gå FÖR bra!

Hej hej ligger i sängen nu och ska strax sova.
Har varit på mitt första Zumba-pass, rätt okej faktiskt måste jag säga. Märker nu att förmågan att röra på armar och ben på olika sätt och i takt till musik är något som försvinner om man inte övar. När jag var yngre kunde jag faktiskt dansa bra, och tränade och testade en massa olika danser. Men nu när jag inte gjort det på flera år så har rörelseförmågan minst sagt försämrats en del. Haha...
*
*
*
I vår nya fina lägenhet som vi bor i nu, jag och min pojkvän, har vi ju diskmaskin. Något som inte fanns i lägenheten vi bodde i förut. Och jag har varit såå glad för att nu slippa ägna massa tid åt något så tråkigt som att diska.. men... i fredags bestämde den sig för att INTE fungera och helgens disk har lagts på hög (även om jag varit hos mamma och pappa och hälsat på). Så efter jobbet idag ställde jag mig för att diska upp det som stod på bänken och så testade jag sätta igång maskinen igen... och den gurglade och lät lite.. men inget hände.. Men jag lät den va och diskade klart det som var på bänken... och till slut, efter några timmar, så gick den faktiskt igång. Jag blev så glad! Haha... Jag blev verkligen löjligt glad över att slippa skitjobbet ;)
*
*
*
Måste också nämna att mobilbloggandet INTE fungerar längre! Skit! Vet inte varför. Ska undersöka saken lite mer i morgon, men bara så ni vet har jag faktiskt försökt blogga flera gånger. Men som sagt har det inte funkat alls.
*
*
Nu är det sovdags. God natt
Så här såg jag ut idag.
Det klänningliknande plagget är syrrans som jag fått
och koftan är... tro det eller ej men...
min farmors gamla som hon nog aldrig använt.
/Mandy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0