Aldrig ensam!

Hej allihopa! Vad kul att det funkade så bra att blogga från mobilen. Nu kommer det bli fler inlägg kan jag lova ;)
Hoppas ni haft en bra helg, min har varit lugn och skön. Jag vågade vaktiskt bada i helgen, trots ynka 13 grader i vattnet. Bra gjort va? Men det blev nog årets sista dopp tror jag för det var minsann inte skönt med bortdomnade fötter och ben.
Nu är det en vecka sedan något mycket speciellt började. En period som kommer vara skitjobbig och jävlig emellanåt. Men som också kommer vara bra och rolig. Allt har toppar och dalar. En vecka är bara en liten del av det hela, men hittills har det gått väldigt bra och veckorna är fullbokade med roliga saker att göra... det är bara sena kvällar och nätter som kan vara jobbiga. Men som sagt, hittills är allt lugnt och stabilt.
Det är inget sorgligt som har hänt eller så... Bara en privat sak som jag inte kan eller vill berätta om i detalj här på bloggen. MEN detta påverkar mitt liv mycket nu och därför kommer det nog skrivas om det en hel del ändå.
*
*
*
Det som slagit mig nu de senaste dagarna är att jag faktiskt aldrig är ensam... Alltid finns det människor i min omgivning som bryr sig, det är helt fantastiskt vilka härliga människor jag träffar varje dag. Lika fantastiskt är det att de vänner som finns så långt bort ändå är så nära... i hjärtat och i tankarna.
*
*
*
Veckans planering:
I morgon kommer Olivia hit och vi ska laga mat och snacka skit, som vanligt ;) På onsdag ska jag träffa efterlängtade Jenna som är på hembesök i de sydligare reionerna (hon har ju flyttat uppåt i landet). På torsdag kommer mamma och pappa eventuellt på besök och på fredag kommer några pinglor från jobbet hit. Vi ska laga mat och bara ha superskoj! Lördag är inte helt spikad men söndag kommer att spenderas i norra Roslagen troligtvis.
Bilder från i sommras:
Jag, Jenna och Olivia från i somras.
Längtar tillbaka ;)
*
*
*
/Mandy


Kommentarer
Jenna

Du är aldrig ensam! Alltid älskad <3

2011-10-03 @ 21:26:23
Amanda Lundell

Tack älskade Jenna <3

2011-10-05 @ 21:26:33
URL: http://amandajlundell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0