"Smack my bitch up"

Heeey, hur är det med er en mörk novemberkväll som denna?
Med mig är det stråålande. Lyssnar på hög musik (låten just nu heter som rubriken) och har precis smörjt in mig med lite BUS och håller nu tummarna för att det inte ska bli några fula fläckar.... usch
Middagen är avklarad här hemma och en maskin tvätt är snart klar som då ska hängas upp. Det dumma med vår tvättmaskin är att det inte står någon tid på den, så man vet aldrig hur lång tid en maskin tvätt tar...
*
*
*
Skrev ju i inlägget innan att jag skulle berätta lite om helgen...
Jag var, tro't eller ej, hos mamma och pappa.... igen..
Mamma och jag har pratat om att rensa på vinden och det passade utmärkt att göra det denna helg. Men vilken tid det tog!! Hela lördagen gick åt till att städa ena halvan och halva söndagen till sista halvan. Dock var vi inte helsmarta eftersom vi inte hade någonstans att göra av all skit som skulle slängas. Sopstationerna var stängda och släpkärrerna skulle användas till arbete nu i veckan så vi kunde inte lasta dem fulla...
*
*
*
Mer än så hann jag inte den helgen, men det gjorde inte så mycket.
Här kommer ändå några bilder, några från helgen och några från i morse.
Just det!
Besökte även kyrkogården där min farmor och farfar
ligger begravda. Skulle tända ljus men min farbror hade
redan varit där och tänt ett. Så då tände vi det
i minneslunden istället, för alla andra bortgångna
som vi en gång känt.
*
*


/Mandy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0