Kort inlägg

Hej hej
Hur är det med er?
Med mig är det bra, trots att jag var dödstrött i morse när klockan ringde. Vad hände med den Amanda som var morgonpigg?
*
*
*
Hur som helst.... det blir inte mer uppdatering än detta idag, måste ställa mig och stryka lite kännder jag. Hemmafrun i mig bara vrålar att det finns saker hemma att göra.
*
Tänkte ändå bara slänga upp en bild, tagen i London för några år sedan av en gammal klasskompis. Bilden är lite rolig tycker jag och påminner mig om hur roligt vi hade den resan.
Jag vill inte påstå att JAG är så vacker på denna bild,
med hår som liknar en nykläckt fågelunges.
Men visst är den väl ändå lite charmig?
*
*
*
/Mandy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0