En hektisk dag

Hej hej
Nu sitter jag i soffan och kollar lite på tv, känner att jag är värd att få ta det lugnt en stund.
Det har varit minst sagt full fart på jobbet och när jag kom hem började jag att städa på en gång. Torkade i köksskåpen och städade badrummet, därefter planterade jag om nästan alla blommor som vi har här hemma.
Tänkte börja adventspynta i helgen så för att slippa städa precis allt då så börjar jag nu.
*
*
*
Måste också berätta att jag var och hälsade på en vän i Sollentuna igår. Vi hade inte setts på jättelänge så det var verkligen på tiden. På bara några minuter hade vi pratat igenom allt som hänt sedan vi sågs sist och så kändes allt precis som förr. Superkul!
Var faktiskt jättenervös när jag körde dit eftersom jag hatar att köra vägar jag inte är van vid. Men trots att jag körde fel en gång på vägen dit så kom jag rätt till slut, och då var jag stolt över mig själv. Och ännu mera stolt blev jag när jag faktiskt lyckades ta mig hem också. :) haha
*
*
*
Här kommer några bilder från i morse
/Mandy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0