ÄNTLIGEN HELG

Hej hej
Äntligen helg, eller vad säger ni? Trodde jag skulle sova ut idag och känna mig superutvilad när jag vaknade men tyvärr inte. Vaknade strax efter klockan åtta och kunde inte somna om. Dock fick jag ett samtal kort därefter som värmde och gjorde hela morgonen mycket roligare...
Har haft ont i huvudet i flera dagar och känner ett kraftigt tryck över bihålerna, plus att jag har ont i tänderna, så jag tror jag måste kolla upp det snart om det inte försvinner. Kanske kan man ta någon nässpray eller något som fixar till det? Är inte täppt i näsan eller något men låter däremot lite täppt när jag pratar.
Hur som helst ska jag åka iväg och shoppa lite nu. Köpa ett par läderstövlar kanske och en present till en vän som fyller år på måndag, men som ska firas ikväll.
Måste nog städa lite också... eller så tar jag det i morgon. :)
/Mandy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0