TIPS!!

En sak ni kanske inte vet om mig är att jag älskar att köpa hudvårdsprodukter.
Smink och hårprylar och dylikt är URTRIST att shoppa, men hudvårdsprodukter är riktigt roligt. Det finns så många olika och alla ska ge vacker och fräsch hy.
Dock funkar inte alla! No shit liksom... haha Jag är den perfekta kunden för jag går på ALLT vad försäljarna säger, så jag köper ju allt jag har råd med, för DÅ kommer jag ju få den perfekta hyn. Ni vet, den som strålar! Så efter att försäljaren predikat klart om en hel hudvårdsserie går jag sedan därifrån med kassvis med krämer och prylar.
När jag var i London första gången köpte jag en massa hudvårdsprodukter från Israel, tror jag. tror det blev tre kassar fulla, och faktiskt var produkterna bra. Alla utom två eller tre stycken.
När jag gjorde min praktik ombord på Cinderella så köpte jag... sju kassar totalt tror jag från deras spa-avdelning. Lermask och krämer och hudspray och, ja alla möjliga prylar. Faktiskt ganska bra grejer.
|
Men nu har jag köpt ännu en ny grej. Ska köpa en del andra saker från deras serie, men inte allt. haha
Många av produkterna är för problemhy, och det har inte jag. Faktum är att min hy är väldigt fin och den blev mycket bättre efter att jag tog ur p-staven.
På förpackningen står det FORMULA 10.0.6 och den krämen som jag har, eller ansiktsmasken rättare sagt, heter DEEP DOWN DETOX. Den är faktiskt jättebra och gör huden mjuk och fin. I alla fall min.
Ska köpa fler av deras produkter i vecka kanske, eller nästa. Läääängtar.. haha ;)

Så här ser tuben ut. Den köps dock i en större förpakning.

Kan köpas på Åhléns bland annat.

 

/Mandy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0