Solen, solen, kom nu fram.

Hej alla glada!
Nu ligger jag i sängen, hemma hos mamma och pappa. Var evigheter sedan jag sov här, är ju hos min pojkvän hela tiden numera.
Hur är det med er, bra hoppas jag? Som ni märker är jag hemskt dålig på att uppdatera, det beror på att jag INTE kan blogga i mobilen. Har sagt det förr men säger det igen - Jag måste fixa så att jag kan det. Vet inte om det går genom blogg.se eller om jag måste flytta bloggen - har ingen koll alls när det gäller blogg i mobilen.
Hur som helst var jag på vuxenkollo i helgen på Barnens Ö. En gammal vän till min pojkvän fyllde jämt så vi bjöds dit på kollo, typ. Vi gick tipsprommenad och minglade runt vid den otroligt fina utsikten. Vattnet som glittrade och solen som strålade. Det var brännboll, bastubad och middag dukat på långbord. Sedan var det fest och man kunde släppa loss på dansgolvet eller mingla ute på den stora altanen. På morgonen bjöds det på frukost och aktiviteter.
Det fantastiska med det hela var att födelsedagsbarnet hade arbetat så hårt och varit så påhittig. Till exempel, hade hon kontaktat varje gästs målsman för att sedan få barnfotografier på samtliga gäster. Dessa bilder var uppsatta på det rum man sedan skulle sova i. Och när det var dags för middag fick alla gästerna ett foto på ett barn. Killarna fick foton på små flickor och tjejerna på små pojkar. Dessa bilder på flickor och pojkar var ju såklart bilder på gästerna, så genom bilden skulle man leta rätt på sin bordsdam/bordsherre. Fyndigt och roligt som bara den!
Solen har ju äntligen bestämt sig för att titta fram ordentligt, vilket är superhärligt. Dock brände jag mig på jobbet idag. Var ju ute nästan hela dagen så jag har vita ränder efter linnet. Resten - axlar, armar övre rygg och bröst är RÖD-ROSA! Skitsnyggt! Så i morgon ska jag smörja in mig men även försöka sola bort ränderna, haha..
Slänger upp ett litet bildmaraton som avslutning på detta inlägg. Ok?
Lite skillnad va?
Så här såg dörren in till vårat sovrum ut.
Fint va?
Kollogården. Visst är utsikten fin?


Den här bilden är tagen från i påskas, men jag var
bara tvungen att publicera den. För jag måste ju
få visa vilken stolt faster jag är. Åh, lilla trollunge.


Och ännu en bild på faster och gullungen. Hihi....

/Mandy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0