Shopaholic

Hej hej
Hur äre med er?
Med mig är det hur som helst bara bra.
Var ju i Kalmar i helgen. Hade det suuperhärligt. Verkligen!
På fredagen när vi kom ner till huset, som jag hyrt sedan i början på förra hösten, fixade vi till oss och drog ut. Vi var på Harrys och festade loss fram till strax efter ett, sedan åkte vi tillbaka till huset och somnade. Vi var väldigt trötta allihopa så därför orkade vi inte vara ute längre.
På lördagen shoppade vi en del och strosade runt på gatorna i fina Kalmar och på söndagen packade vi ihop och lämnade huset. Hade kontrakt denna månad ut så vi fick därför packa och städa hela söndag förmiddag.
|
Jag och min pojkvän ska vandra i sommar, på Kebnekaise. Så långt upp det bara går ska vi (antar jag?). Så i veckan ska jag köpa kängor så jag hinner gå in dem ordentligt. Köpte även annat smått och gott i Kalmar. Ordentliga regnbyxor (har redan en bra jacka), ny sovsäck plus en filt som är nerknölad i en liten förpackning som ska göra så att man håller värmen bättre (jag fryser så lätt), och bestick - specialbestick. Haha... Det är fortfarande en del saker som ska inhandlas, men jag är en bra bit på väg. Har en ryggsäck sedan tidigare, en sån där stor, ordentlig, med ordentlig midjeremm och remm som man knäpper över bröstet och så. Den duger gott och väl helt enkelt.
|
Skrev ju i ett tidigare inlägg att jag älskar att köpa ansiktsprodukter. Och nu har jag köpt fler saker från den serien som jag pratade om tidigare, lägger upp bilder på de "nya" produkterna nedan.
Från i fredags, på Harrys i Kalmar.
|
|
|
Killarna gjorde en fantastiskt god middag på lördagen.
|
|
|
|
|
|
Fler produkter från den där serien jag skrev om tidigare.
Den här ska tydligen vara som små mirakelplåster. Så om mann får någon blemma eller så,
så sätter man på ett plåster innan man ska sova. Och när man vaknar ska hyn ha blivit bättre.

Den här är rinnande och luktar ganska starkt, men gott.
Man häller lite av denna produkt på en bommullspadd och sedan baddar
man ansiktet med den. Den ska rengöra porerna, bland annat.

Och den här används som en tvål. Man blöter ansiktet, tar en klick av
denna i handen och masserar upp ett lödder i ansiktet.
|
|
|
|
Nu ska jag gosa med lilla älskade Harry!
PUSS
/Mandy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0