Heeey

Hej hej
Allt bra med er? Hoppas det i alla fall!
Med mig är det strålande men är väldigt trött efter två pangdagar på jobbet, har minst sagt varit full fart och det känns. Tänk att vara så trött redan i början på veckan. Haha, men jag klagar absolut inte.
|
Var ju på trettioårsfest i fredags i Sthlm. Det var en riktigt bra fest, rolig och välplanderad på alla sätt. Först åt vi trerätters på en restaurang som var bokad för festen, därefter drogs discokulorna igång tillsammans med musiken och baren öppnade. När stället stängde flyttades festen hem till en av killarna som fyllde år (det var nämligen två som fyllde år och hade slagit ihop allt till en pangfest).
Jag var ordentligt trött på lördagen eftersom vi inte kom i säng förrän vid fyra-tiden typ, för mig är det grymt sent eftersom jag ofta somnar i soffan runt åtta om kvällarna.
|
Resten av helgen spenderades i Grisslehamn. Supermysigt!
|
I helgen ska jag till Kalmar igen. Längtar!! Var ju inte så länge sedan jag var där men längtar i alla fall efter alla gamla klasskompisar. Och dessutom är Kalmara en väldigt trevlig liten stad som jag gärna besöker ofta.
Hur som helst åker jag och syrran tillsammans med våra käraste ner till småland på fredag och åker hem söndag. Lagom nysig helg ;)
|
|
|
|
En mycket dålig bild från 30-årsfesten i fredags.
|
Poserar vid havet i Grisslehamn.
|
|
|
|
/Mandy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0