Sött, otroligt sött!

Hej hej
Här kommer ett litet blogginlägg.
Strax åker jag till mormor och morfar. Kom på att jag inte är helt hundra på hur man åker dit...Usch! Då har man varit dålig på att hälsa på! Jag vet ungefär men det känns som om delar av färden täcks av svarta hål där jag inte alls vet hur vägen kommer se ut eller vart jag ska åka. Blir helt enkelt tvungen att använda GPS'en. Men frågan är vad man skriver för adress, för när man skickar brev är adressen jättekonstig eftersom den är på landet... Finns den i GPS'en tro? Waah! Måste ut och kolla det så jag vet om jag ska ta fram kartan ;) Det tar ju i alla fall några timmar att åka.
Kakan som bakades igår efter ett recept från Halv åtta hos mig var hur söt som helst. Men också väldigt god. Jag tror att om man gör i små formar, muffinsformar eller något så blir det nog en lagom potion, men absolut INTE mer. Det går inte eftersom det är så sött.
Nästa gång jag bakar ska kag försöka baka något som är lite nyttigare tror jag... Annars vet man inte vart detta slutar.
/Mandy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0