Värmeslag

Halloj. Visst är det varmt? Helt underbart när solen är framme och tinar upp efter den lååånga vintern. LOVE IT!
Men måste säga att värmen gör mig lite seg också. Var helt slut igår när jag kom hem från jobbet, hade ju varit ute större delen av dagen i den gassane solen. Så jag var minst sagt mosig igår, mådde till och med illa när jag var ute och sprang. BLÄ!
|
Men långhelgen... Hoppas eran var bra, långhelg eller ej. Jag var ju hos min mormor och morfar och hade det superbra verkligen. Men det var varmt där också, trodde jag skulle dö när jag och pojkvännen tog en springtur på grusvägen mellan åkrarna. Inte ens vinden var sval. Puuh, min kropp fick chocken!
Hur som helst åt vi gott och tog det bara superlugnt. Njöt av den lantliga miljön.
|
Lägger upp massa bilder från helgen här nedan!
|
Minns ni att jag pratade om trolltrappan?
Här ser ni den på bild i alla fall.
|






/Mandy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0