VOV = Vänner Och Vandring

Hej hej mina damer och herrar
*
Är nyligen hemkommen från en mycket lyckad vandring. Är dock lite solbränd i nacken men allt gick väldigt bra ändå. Jag och pojkvännen har varit borta nu ett par dagar och gått, inte på Kebnekaise som vi först tänkte, men det var ändå en rätt jobbig tur vi valde. Det var mycket upp och ner, och dessutom väldigt brant samtidigt. Myggen gjorde oss sällskap tillsammans med alla förbannade myror. Usch, jag blir faktiskt förbannad när jag tänker på alla myror. Hela norrland är ju full av myror, i alla fall stigarna! Fullt med pissmyror. Som tur var fanns det inte en enda myra när vi kom lite längre upp på topparna, där vi dessutom tältade. Tur det!
*
*
Vet ni vad jag älskar med sommaren? Jag älskar att man kan vara ute på kvällarna mycket längre än på vintrarna. Eller... man kan ju alltid vara ute, men det jag menar är att det fortfarande är ljust och VARMT! Det gillar jag! Att ta vara på kvällarna, vara ute med vänner, grilla, ta ett glas rosé osv. Underbart!
I helgen ska jag på fest på Hotel Havsbaden i Grisslehamn och antagligen en sväng in till Sthlm också för att röja lite ;)
*
*
Visste ni förresten att jag ska flytta? Jag kanske redan har nämnt det? Det kommer att ske snart (hoppas vi). Närmare Sthlm blir det i alla fall, typ Kungsängen (inte längre bort från Sthlm än så). Kul va?
Ska bli kul att komma närmare mina 08:a vänner... haha
*
*
Två bilder från förra helgen på Åtellet i Norrtälje.
*
*




En drös med bilder från vandringen. Har sjukt många fler
men detta är vad ni får se idag i alla fall :)
Min pojkvän konstaterade (inte klagade) att jag nog hade
fotograferat varenda vattendrag vi gått förbi.
Så ni kan ju tänka er hur bilderna ser ur :P
*
*
*
*
/Mandy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0