Slösa, motion och hopp

Hej på er
Visst har dagen varit härlig med sol och blå himmel? Det tycker i alla fall jag. Var ute på megalång promenad med hunden Harry idag, kändes jätteskönt. Motion motion, det var nästan så jag trodde allt fett (?) på höftbenen var borta när vi var hemma för det gjorde nästan ont i dem.... fast frågan är ju om jag hade så mycket fett på just höftbenen innan? Allt onyttigt man äter sätter sig ju på magen, låren och alla andra ställen man INTE vill ha det på. Äh! Nog tjatat om den saken!
Slösade lite pengar på shopping idag som jag tänkte visa i morgon :) Är jätteglad för allt jag köpt och längtar nu ännu mer till våren... åh.
Igår var Simon Lardner här och fikade, jättekul att träffa honom. Det var så länge sedan. Vi pratade gamla minnen, hockey och jaa.. om allt. Vi ska ses igen på lördag, fast då ska Jenna vara med också. Underbart. Jenna kom hem till Roslagen igår och ska vara här någon vecka nu, så jag ska passa på att träffa henne massor nu.
Tänkt att vi känt varandra så länge. Jag, Jenna och Simon. Vi har bott grannar så länge det går att minnas och gått i samma klass i evigheter. Inte förrän i gymnasiet splittrades vi och började i olika skolor och bodde på olika orter. Men det hindrade oss inte från att ses.
Dessutom.... måste ni hålla tummarna för mig... jag har något nytt på gång nämligen ;)
PUSS /Mandy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0