Skottat!

Halloj!

Nu har jag precis kommit in i värmen igen efter att ha skottat vallgrav runt nästan hela tomten. Detta för att inte hunden Harry, som precis kommit på att han kan gå uppe på snön, ska klättra över staketet. Nu tänkte jag ta en dusch, kolla på film och bara ta det lugnt ett tag.
Var faktiskt uppe med tuppen idag, åkte från min käraste i Norrtälje i morse samtidigt som han åkte till jobbet. Så jag var hemma hos mamma och pappa precis innan de åkte till jobbet, så Harry hann inte vara ensam en sekund! Nu ligger han och gosar i sin säng eftersom jag har badat honom för att få bort snön som fastnat i pälsen.

Något jag också hunnit med idag är att beställa hem ett par skor. Typiskt mig. Men denna gång skyller jag på att min vän Olivia frestat mig. Det var hon som köpte dem först och MMSade en bild på dem, jag blev kär i dem jag med och kunde inte motstå att beställa ett par likadana. Kan lägga upp en bild på dem längre ner.

Jag har fått frågor om min Jones & Jones klänning om den är till salu. Den klänningen är en present så den betyder mycket för mig. Men skriv till min mail så ska vi se om vi kan göra något åt saken ändå. [email protected]

Ikväll ska det bakas tårta och förberedas, för i morgon har jag ett litet kalas här hos mamma och pappa. Jag fyller ju 20 nästa vecka men eftersom jag åker till Kalmar på tisdag (datumet ändrat, skulle åkt på söndag men det blir tisdag) så får släkten fira mig innan jag åker. :)



Ett par av denna modell är hemklickade!



Klänning från Jones & Jones.
Fast min är svart.
 
Som sagt tjejer, maila mig så får vi se hur vi löser detta.


PUSS
/Mandy



Kommentarer
JENNY

Hej!

Du har inte klänningen kvar? :/

2011-02-07 @ 15:22:34
URL: http://jennyjanssons.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0