Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig...

Hej hej

Har spenderat dagen med att göra typ ingenting. Men dagen har ändå rullat på skapligt.
Åkte från pojkvännen tidigt i morse hem till mamma och pappa, där väntade hunden Harry. Har suttit i telefonkö hos SAS i flera omgångar för att deras hemsida jävlats med mig, men nu är flygbiljetter bokade... till Kalmar. Skulle ju åkt i söndags, sedan ändrades det till i morgon (tisdag), men nu när biljetterna är bokade kom vi inte iväg förrän onsdag. PÅ MIN FÖDELSEDAG!! Det är jag och pappa som åker, behöver honom där nere för min bil ska till billäkaren och så är det lite annat smått som ska fixas.
Vad gäller skolan är det inte riktigt som jag planerat just nu. Berättar mer en annan gång.

Senare ikväll kommer pojkvännen. Längtar. Vill vara med honom hela tiden. <3


Och just det, vet ni vad Harry gjorde idag. Typisk hund! Vi var ute och gick på en litet väg som kallas banvallen. Den sträcker sig från Häverödal till Hallstavik och förr fanns en tågräls där, men numera är det en asfalterad väg som är cykel- och gångbana plus att hästar har en liten slinga på sidan som är sandad. Där gick vi så lugnt, Harry var lös och det var frid och fröjd. Så kom vi till ett ställe där det var hundratals änder så jag lyfte upp honom så han kunde se dem. Han tittade och tittade och så gick vi vidare, han såg jättenöjd ut, viftade på svansen och så. Men sen...!!! Så kollar han på mig som för att se om jag tittade, och fast han såg att jag kollade på honom så tog han en stor tugga med HÄSTBAJS och tuggade snabbt i sig det innan jag han säga åt honom... Dock tycker jag inte att hästbajs är så äckligt för de äter ju inte något som är äckligt. Men ändå. MAN ÄTER INTE BAJS!!!  Usch!









Jag idag!




/Mandy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0