Cool och veckans mest populära

Heeej
Hoppas ni haft en bra helg, min har varit super!
I fredags träffade jag ju Matilda, jääättelänge sedan sist. Längtar redan tills nästa gång vi ses. Det är så bra med gamla vänner för även om man inte träffats på ett tag så känns det precis som förr! Efter att man uppdaterat lite så är allt i sin ordning. Underbart! <3
Fredagkväll spenderades hos kärleken, vi åt middag och kollade slutet av let´s dance.
På lördagen åt vi frukost ute och senare på dagen träffade jag Jenna, vi fikade och sedan åkte jag hem till mor och far för att äta middag. Men så fort det var över tog jag en dusch och forsade tillbaka till Norrtälje där jag, Jenna, Mia och Markus drog igång en partykväll/natt. Härligt!
Jag och Jenna hade inte träffats på flera månader, nästan ett halvår, så det kändes super att få se henne igen. Hon är underbar den tjejen, det ska ni veta. <3
På söndagen när vi vaknat och ätit frukost stack jag och tvättade bilen och efter det åkte jag till Sthlm för att hämta pojkvännen och hans vänner.
På lördagen besökte vi Mobergs bar i Norrtälje, och kom självklart med på bild, jag och Jenna. Men inte nog med det, vi är VECKANS POPULÄRASTE BILD Det ni!  ;)
På tisdag ska jag och min käraste på Thaiboxning (tror jag det var). Det är något han kommit på att vi ska göra, och det är en otroligt bra idé. Jag behöver träna och det är ju mycket roligare att göra något tillsammans. Tycker dock att det är lite orättvist för han är ju starkare och mer tränad än vad jag är, så nu kommer jag framstå som värsta soffpotatisen. haha..
Ett annat problem var ju mina naglar som jag fixade för två veckor sedan. Det går ju inte att boxas med långa naglar för då går det inte att knyta nävarna ordentligt. Så nu har jag tagit bort dem. Jag är inte så glassig att jag kan ha långa naglar, jag är mer cool. Detta var inte jag själv som sa, det var snarare min pojkvän som sa så när jag frågade honom vad han tyckte att jag skulle göra. Ta bort naglarna eller ej.
Men det är ju alldeles rätt. Jag är kanske inte cool, men det där med långa naglar har jag svårt att ha. När jag var i stallet för några dagar sedan kände jag mig alldeles handikappad, det gick ju inte att göra något. Nej, nu får det vara naturligt ett tag!
Bilder:
Kärlek.




PUSS /Mandy


Kommentarer
Matilda

Love you too baby! Längtar tills vi ses igen!

2011-02-01 @ 19:06:15
Jenna

Älskade vännen <3 Lite pinigt med veckans bild men men ;)

2011-02-01 @ 23:35:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0