Måndag

Hej hej
Måndag igen, hoppas ni haft en bra helg.
Ännu en lyckad helg har bara runnit ur mina händer, känns det som. Varför tar helgerna alltid slut så fort?
I lördags var jag och babe hos mor och far på dagen, sedan lite senare mot kvällen åt vi middag hos släktingar. Därefter, ännu senare åkte vi till vänner och kollade på melodifestivalen och drack ett glas vin( eller två, eller tre...)
Söndagen gick åt till att kolla på tvserier (Modern family) och mysa i soffan.
Var i Stockholm idag, köpte ett par skor och lite smink.
Ska dit i morgon igen av en otroligt spännande anledning (lettråd: har att göra med det oootrooligt intressanta telefonsamtalet jag fick här om dagen). Hunden Harry ska följa med till Sthlm, men under tiden jag är upptagen med det "hemliga" passar ängeln Matilda honom. Gullis. <3


Din Sko (rea)




Maybelline-foundation - tycker faktiskt denna är jättebra.
Men använder den bara om jag ska ut en kväll eller vid lite festligare
tillfällen när känner att man vill se lite 'Extra' ut.

Den andra lilla runda, svarta, är från märken Make Up Store.
Den heter Cover All Mix och jag har använt den i flera år.
Den har tre "färger" som man blandar för att till exempel trolla
bort trötta ögon eller någon prick som man INTE vill ska synas.
/Mandy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0