Vovecockokanon - Veckan på rövarspråk.

Halloj!
Äntligen fredag! Hoppas ni haft en bra vecka!
Min vecka har i det stora hela varit väldigt bra, dock hade jag en dag som var en riktig pissdag. Inget gick som jag ville. Hade ju beställt skor som kom i för stor storlek som syrran tog över, så jag beställde nya men de kom  aldrig. Så jag mailade företaget och de sa att ordern aldrig kommit fram. Skit. Så när jag skulle beställa om fanns inte min storlek. Skit skit! Sedan skulle jag beställa en annan sak från internet till ett dop, då krånglade det, ordentligt. Och dessutom var det en sak med skolan om mina praktikpoäng som trasslade, men efter mycket om och men var även det fixat. Dessutom var det urtrist väder den dagen och allt bara fortsatte att gå dåligt.
Men... Dagen efter blev som en dröm. Skorna fanns i min storlek, jag fick ett mycket intressant och positivt telefonsamtal (som ännu är lite hemligt), och det var väldigt fint väder ute och.... ja.. Dagen var som gjord för mig.
Thaiboxningen i tisdags var jättekul! Men såååå jobbigt! Jag bara skakade under vissa övningar och musklerna bara skrek åt mig. Jag får ju skylla mig själv som gjort en sådan paus i träningen, men lite skyller jag på min rygg som stelnade till totalt under praktiken på Cinderella. Hur som helst hade jag en sjuuklig träningsvärk i onsdags, allt ömmade och stramade. Men det var ändå inget i jämförelse med värken igår, då var det riktigt illa till en början. Kändes som om jag hade konstant kramp.
Men gick runt 8km med hunden tidigt på dagen och var därefter och simmade 1056 meter. Och efter det släppte det faktiskt lite.
Idag ska jag dammsuga huset och baka klart. En del av smeten skulle stå över natten så det gjorde jag klart igår.
Ha en jättetrevlig fredag och en trevlig helg allihopa!
Helt omotiverad bild till inlägget. Men kom och tänka på
när jag var i London andra gången. Längtar efter fint
och varmt väder.

PUSS/Mandy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0