Jag är din krigare

Hey på er
Hoppas ni haft en bra helg och en bra start på veckan.
Med mig är det stålande. Har haft en superhärlig helg och otroligt bra start på veckan.
Angående rubriken så såg jag en asgammal Svensk film imorse som hette Jag är din krigare. Konstig men fin film tycker jag, se den någon gång när ni har filmtorka. Den är inte jättebra, men som sagt... fin på något vis.
I fredags åt jag och pojkvännen middag hos mamma å pappa, sedan åkte vi till Norrtälje. På kvällen träffade vi vänner men åkte hem rätt tidigt eftersom vi skulle på dop på lördagen i Sofia kyrka (tror jag den heter) som ligger på söder i Sthlm. Det var min brorsdotter Thea som skulle döpas. Det var det första dopet jag minns, när jag var liten var jag på en kusins dop men det minns jag inte. Hur som helst var detta dop jättemysigt, litet och personligt med de närmsta. Thea var supercharmig under hela dopet och spratlade, gurglade och skrattade. Jättesöt verkligen. När vi kom hem igen på lördagen slappade vi bara till Melodifestivalen, som åter igen var kass enligt mig. Bidragen var ju sådär, de fyra första var katastrof, och pausunderhållningen var ju skrämmande dålig.
Igår, söndag, var det ju jättefint väder på morgonen men tyvärr mulnade det på lite på dagen. Men vi (jag, pojkvännen och en killkompis till honom) köpte korv, engångsgrill och tillbehör och grillade uppe vid södra bergen i Norrtälje. Jättemysigt men också jääättekallt!
I morgon ska jag nog ta bort stygnen i fingret. Har haft samma plåster/kompress (vad nu namnet är) sedan jag var på sjukhuset och sydde så jag har ingen aning om hur det ser ut under. Men jag hoppas det är på så vi kan ta bort stygnen, det räcker med bandage och skit nu. :D
Jag idag.



Idag hade jag en klassisk och enkel knut, snyggt va? ;)



Utanför kyrkan i Sthlm.
Undra vems axel det är jag lutar mig på... hmmm
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3



Nu blir det prommenix med Harry!

/Mandy


Kommentarer
Sandra

Riiiiktigt snygga skoor amanda! har för mig att ja sett dem på nelly;) hihi men supersnygga! ;)

2011-03-03 @ 12:07:37
URL: http://sandralockmark.blogg.se/
karolin

Damn! Vilken snygg outfit du har på sista bilden! =O

2011-03-03 @ 13:53:35
Amanda Lundell

Sandra, du har helt rätt. Skorna kommer från Nelly. Älskar dem, de är så stabila och rejäla. Kommer använda dem som bara den i vår.

Tack snälla Karolin. Jackan, om man nu kan kalla den det, är köpt på Zara i Spanien (innan det kom till Sverige, eller precis när det kommit) men den är rätt svår att använda tycker jag. Men ibland tar jag fram den och då blir det helt rätt.



Kraam

2011-03-03 @ 21:50:46
URL: http://amandajlundell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0