VILL HA SOMMAR!

Det var länge sedan jag skrev nu. Bloggade, som man säger.
Har haft fullt upp och dessutom har min I-phone ersatt datorn rätt rejält, så det händer inte ofta att jag tar fram datorn längre. Det går ju inte heller att blogga i mobilen, men måste fixa det för jag har haft ångest för att jag inte uppdaterat er. Har ju gjort massa kul, shoppat underbara saker, varit med om drama och lycka och, ja. Allt möjligt som jag vill dela med mig av.
Men ska försöka vara duktig nu med datorn fram tills det att jag fixat blogg i mobilen. Kommer dessutom inte träffa pojkvännen på en vecka så då har jag ju massa tid att sitta framför datorn. ;)
Hur som helst längtar jag så otroligt mycket efter sommaren. Klänning och tygskor, converse, kjol, shorts, linnen, tunna jackor och allt som sommmaren erbjuder. Lääängtar så jag tror jag blir galen.
Just det, har inte berättat (tror jag) att jag numera jobbar på en förskola.  Har gjort det ett tag och kommer göra det ett par månader till. Barnskötare Amanda! Det ni! Jag som aldrig petat eller sagt ett ord till ett barn tidigare är nu expert inom området. Faktiskt, så är det otroligt roligt. Jag älskar att vara med barn, de är hur roliga som helst och det är roligt att på ett pedagogiskt sätt lära och utforska tillsammans med dem. Har ju inte gått någon utbildning men kommer på väldigt mycket själv hur jag ska göra, och ibland frågar jag om råd från min mamma hur jag ska hantera vissa situationer osv när jag känner mig osäker.  Detta utan att lämna ut namn osv, pga tystnadsplikt. Värt att säga är väll att min mor är förskolelärare (heter det så?), och en MYCKET duktig sådan vågar jag säga.
Bilder från förra sommaren...
BILDMARATON!!!!
Wohoo!
/Mandy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0