Sol, vind och vatten

Hej hej
Vilken härlig dag det är va?
Har varit en jättebra dag på jobbet, barnen är så roliga och fulla av energi.
Åkte hem till mamma och pappa sen, tog en långpromenad runt golfbanan med hunden Harry.
Det har ju varit sådant fint väder på eftermiddagen så det är inte klokt. Var tvungen att ta av mig tjocktröjan och gå i t-shirt ett tag, för jag blev så varm. Det blåste ju inte så mycket men när det kom en vind var det ändå lite småkyligt, vårigt helt enkelt.
Golfbanan var väldigt översvämmad på sina håll, men det var vackert. Synd att det inte är så jämt.
Nu är det väll säkert någon som blir arg för att man går på golfbanan när den är så blöt och skör. Men jag tänker gå där i alla fall, visst är jag dum?
|
|
|
|
/Mandy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0