Snabbis

Var ju i Kalmar och Karlskrona förr-förra helgen. Som en liten minisemester med min kärlek.
Vädret var strålande och vi hade det jätteroligt med hans vänner i Blekinge.
Träffade även några vänner från skolan jag gick på där nere. Var så otroooligt roligt att se dem, verkligen.
Påskhelgen var också jättebra, med hela failjen samlad. Det är faktiskt lyx nu för tiden att träffa alla samtidigt med sina respektive och barn.
|
I morgon ska jag träffa underbara Jenna. Vi ska ha picknick. Det ska bli fantastisk kul. Längtar.
Men först jobb i morgon (som alla andra dagar). Längtar till det också, för jag gillar faktiskt att arbeta där jag gör nu.
Nu ska jag mysa framför tv'n.
|
|
|
At work!
|
|
/Mandy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0